2020年12月30日星期三

香港而家應該凍到震。
噚日我喺office都喺度震喎. 以為頭暈啦. 之後見塊partition喺度搖。心諗可能坐得太貼令我都震埋啫.冇理,繼續專心我嘅工作(好員工一名)。
到睇黃昏新聞先知克羅地亞有6.4級地震。奧地利全國多處地方都感到震動。
咁大個佬都未經歷過地震, 居然唔係喺台灣,日本體驗到。
我嘅第一次咁就冇咗.

32 則留言:

  1. 公司有冇地震、火警演習?

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩樣都冇。地震其實呢度極少有。有都係微震。冇需要疏散。
      火警(誤鳴)我入職已發生過三四次。唔使演習都識行。

      刪除
    2. 寫王子同人車震和公司人事地震會更震撼我。

      刪除
    3. 畀人的咗去深圳都震撼.

      刪除
  2. 我都試過一次,半夜成張床搖,d櫃門全部開哂,超驚

    回覆刪除
  3. 照片中,連車都碇爛埋。。。
    希望傷亡不大!!

    回覆刪除
  4. 肥人都試過一次呀, 係娘家...
    訓訓下突然覺得出面好嘈, 好似有部重型既泥頭車經過屋外咁, 然後就搖左幾下!
    肥人果下呆左...以為自己發緊夢...起身時同妹妹講開, 原來佢都feel到, 睇新聞真係地震!

    回覆刪除
  5. 我N年前都經歷過,在碌架床上格感覺搖晃

    回覆刪除
  6. 2021年

    祝願
    新年快樂
    身體健康
    一切順意

    回覆刪除
  7. 我第一次係日本, 半夜發生, 我見無人走, 好快停, 繼續訓....

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽過朋友講過類似既経歷,同佢情景差唔多,佢話訓返,我咪有樣學樣🤣

      刪除
    2. 我可能會諗會唔會之後大震。

      刪除
  8. 原來你都不知不覺感受到😂

    回覆刪除
  9. 如果冇乜傷亡都算萬幸……

    回覆刪除
  10. 我第一次第二次竟然都响台灣,而第一次重响酒店三十幾樓餐廳,邊觀景邊食緊早餐,嚇死!
    第三次係去年响Vegas,三次都算勁,摇到有d暈暈地嘅感覺!

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.