2020年12月4日星期五

全民檢測

有見鄰國斯洛伐克嘅全民檢測經驗, 奧地利今日推行自願性全民檢測 Corona-Massentests

政府廣告意譯>顧己及人,請做檢測。

我仲考慮梗做唔做。我覺得測到陰性又點呢?又唔係全國同一時間做,又封城完先開始。 冇病徵嘅人四圍走。呢日你係陰性,聽日就可能中招啦.

廣告都有話陰性唔代表你唔會染疫㗎。

而流出嘅政府專家內部文件透露,全民檢測唔可以制止第三波疫情,勞民又傷財(話政府會花70 million Euro)

全民檢測需要大量人手,所以出動埋軍人。12月2 傍晚有一車嘅兵哥check-in 屋企隔籬間酒店。

BTW奧地利話出年開始全民打免費疫苗。首先係醫護前線,然後高危族。普羅大眾預計四月開始接種。我會睇定啲先決定打唔打。


 

30 則留言:

  1. 我工作單位,十二月中會安排全體職工做檢測

    回覆刪除
    回覆
    1. 工作單位要面對客人?

      刪除
    2. 對唔對客最好都要驗喇,一人中招,
      全公司啲職要入住隔離營14天,細公司立刻閉門停業

      刪除
    3. 所以我呢邊鼓勵在家工作。

      刪除
    4. 做下檢驗,護己護人!

      刪除
    5. 我呢度去驗嘅人數好低。

      刪除
  2. 密切接觸者必檢。
    打邊隻?
    要打。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又冇話買咗邊隻疫苗。我估係德國貨卦。

      刪除
  3. 香港先攪笑,做完全民檢測後,某領導人又話冇用,但錢就已經使咗唔少。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗰條友直頭係精神分裂㗎啦。時時都今天的我打倒昨天的我。

      刪除
    2. 我唔覺得好搞笑,亦唔喺乜嘢精神分裂,
      每天疫情都不同,要做不同應對,仲抱住唔合作心態,只有疫情嚴重,
      最後要搞到好似歐洲各國封城,先知醒覺,
      大家要配合政府就是公民責任

      刪除
    3. 唔同時間有不同應對,照邏輯疫情嚴重咗就應該強制全民檢測。

      刪除
    4. 香港呢招係見招拆招囉……
      就算全民檢測肯定冇再有?!!…真係冇人敢包……

      刪除
    5. 全民檢測我覺得係要同一日做先有效。

      刪除
  4. 測試唔等於疫苗, 最怕D人以為係, 測完以為自己無事, 咩都唔做, 仲大鑊

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果啲人咁諗,好快又第三波。

      刪除
  5. 英國全民檢查左一段時間。希望D人唔好以為驗左就唔會被感染。

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇英國經驗係咁冇用呢?感染人數仍然咁高。

      刪除
  6. 也不是完全沒有用的,起碼可以找出一些無病癥的隱形病人。這些人自己可能沒有感到不適,但卻有傳染力,如果不知道自己染病,不斷和家人和朋友聚會,可能會將病毒傳染給高危人仕及親朋戚友,如果對方年老或有長期病患的人,就未必有他那麼幸運,可能會因感染而病重或死亡。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢邊有禁足令,情況有啲唔同。

      刪除
  7. 回覆
    1. 我識嘅都冇人去。而維也納首日登記檢測嘅數目遠遠不及預期。

      刪除
  8. 做咗知自己有無感染,有中招就立刻去醫,唔使傳染俾人,
    無咪自己安心,唔使估估下,
    公民責任

    回覆刪除
    回覆
    1. 同香港唔同,呢邊有禁足令,唔會點見人。隱形病人都可能好番。

      刪除
  9. 回覆
    1. 我覺得冇乜用。現時只搵到唔超過0.5%嘅隱形患者。

      刪除
  10. 所謂疫苗,work 唔 work 都系睇個人體質同病菌是否變異,總之大家齊齊做白老鼠 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲疫苗出得咁快,個個都做白老鼠.

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.