2020年12月29日星期二

Bigos (Polish Hunter's Stew)

呢個聖誕前煮㗎喇。因為聖誕假期有幾日冇餸買。於是買定餸又有豬,又買牛。好少呢兩種肉同時喺屋企出現。於是即刻想煮呢個波蘭獵人煲Bigos。

 https://www.youtube.com/watch?v=Oqg_cO4s8ik

兩湯匙牛油兩杯德國酸菜,一個細椰菜絲慢火煮。 

同一時間浸軟1/4杯乾菇。啲肉(豬牛各450g)切成一口size。大火煎兩面鎖起肉汁。450g 煙香腸切片煎香。同一隻鑊炒香一個洋蔥粒。全部嘢倒晒落個煲度。

再放四粒西梅乾(我冇,落咗提子乾),一杯紅酒,一茶匙paprika粉,一茶匙cumin,半茶匙thyme,1/4 茶匙allspice,一塊月桂葉。燜到啲椰菜同肉腍。

食時配啲sour cream。係我認知嘅味道,好食。

18 則留言:

  1. 回覆
    1. 我煮咗一半咋。食咗兩餐後雪咗入冰箱。應該仲可以食多三餐。

      刪除
  2. 回覆
    1. 我煮咗一半。食咗兩餐後雪咗入冰箱。應該仲可以食多三餐。

      刪除
  3. 回覆
    1. 豬牛唔同味,呢個就有齊兩種享受。

      刪除
  4. 下次影吓你個廚房,好想知你究竟儲埋幾多種不同嘅調味料!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我個廚房好細㗎咋。啲香料醬料呢度擺啲嗰度擺啲。
      諗諗吓都幾多,中式,西式,仲有少少南亞。

      刪除
  5. 回覆
    1. 試吓。我呢邊好興豬牛絞肉㗎。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.