2020年12月1日星期二

椰汁焗葡國雞

冇特登搵但見超市有黃薑粉賣,咁買定先啦。有咗黃薑粉,就想整葡國雞。

https://www.youtube.com/watch?v=yNtkyqH2UPk

參考份量>半個洋蔥切件,一個細薯仔去皮切件,一條蘿蔔切件,一茶匙蒜蓉,一隻大雞髀切件。一湯匙麵粉, 一湯匙黃薑粉,少少咖喱醬(我用西人咖喱粉), 適量椰奶,適量淡奶,適量椰絲.

薯仔,蘿蔔烚熟備用。

雞件印乾水,用胡椒,鹽,粟粉醃醃。細火煎煎兩面,落洋蔥,蒜蓉炒香, 饌酒。加一湯匙麵粉續炒。然後加湯。湯未滾時落黃薑粉,咖喱粉。
煮至杰身後落少少糖,薯仔,蘿蔔, 椰奶,淡奶,椰絲。轉到焗盆,面頭灑上椰絲。入200度爐焗至金黃。

好味呀!
 

21 則留言:

  1. 最似樣呢次
    食多d黃薑粉,你d獨居老人

    回覆刪除
  2. 個賣相已經煞食了!
    應該好好味道!

    回覆刪除
  3. 不知點解我一向也覺得這味係食左會好"濟"的,可能因為椰汁掛,所以好少食.

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 好。
      等我睇吓正宗葡國嘅係點煮先。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.