2020年12月14日星期一

數學題

Blog友講開當地嘅數學水平。 咁我又講吓我啲驚人發現啦。

我工作上需要計賣價,通常都係買價加XX%

舉例>100蚊加20%點計呢? 


 

中學生一定識啦。100 + (100x20%) = 100 (1+20%) = 100 x1.2 = 120

某年某日法國籍同事睇唔明一位新嚟嘅奧地利籍同事計嘅賣價。問我(用以上例子) 係咪120先啱呀?佢點會計到125呢?

新同事話>100/ 0.8 = 125 吖嘛!!!!!  如果係30%嘅就除0.7。

大家聽完O晒咀。文化差異??  法國同事於是再問吓另一位奧地利人啦。呢位同事話新同事冇錯吖,加20%即係 100/ 0,8 = 125喎。

吓?奧地利啲數學係點教㗎? 

意大利籍同事聽到搭咀。話唔怪之阿乜水乜水(另一個奧地利人)計嘅佢都唔明啦。

24 則留言:

  1. 我打第一份工嘅日本仔公司 嘅 markup價 都係 ÷ 架。

    回覆刪除
    回覆
    1. Markup = profit/selling price 唔用 profit/ cost (前者係÷,後者係x)

      日本公司係港厰和鬼佬中間人,同鬼佬協議嘅Markup%定死咗,取巧地用 selling price 為分母, 咪賺多啲囉!

      刪除
    2. 你啲客唔格價。我嗰啲貴一歐都唔得㗎。

      刪除
  2. 哈哈,你同佢補習數學啦。

    回覆刪除
  3. 等我試下解下啦
    佢個思維係知部份, 求全部, 小學數學唔知幾年級, 覺得價錢嘅80%係成本, 所以就用除法, 唔係平時我地用嘅所謂 mark-up 去計,

    回覆刪除
  4. 我的數學都好差架。不過來左英國,比起local 就係合格。

    回覆刪除
  5. 直接*1.2就得
    不過英國人算術係比較弱

    回覆刪除
  6. 我...數學好屎...
    所以都是唔明!
    哈哈!

    回覆刪除
  7. 肥人數學都好差架...讀咁多年數..未試過及格 (逃)...

    回覆刪除
  8. 係咪咁啱果三位奧地利同事數學差,你有冇問吓其他奧人呢:P

    回覆刪除
  9. 原來鬼鬼人有這樣的思維.大開眼界.

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.