2020年12月25日星期五

第三次封城

其實新感染人數下降中(約每日二千宗),但局部解封未達預期嘅效果。

所以聽日起..........

............12月26日起至明年1月24日,將實施第三次封城措施。即當地除了超市、藥房、銀行等民生商店外,其餘店舖須一律關閉,餐廳只能作外賣等。而參與1月15日至17日大規模測試的民眾,可獲放寬活動自由,如參與文化活動及在餐廳飲食等...........

節錄自

https://inews.hket.com/article/2833044/%E7%91%9E%E5%85%B8%E6%94%B6%E7%B7%8A%E9%98%B2%E7%96%AB%E6%8E%AA%E6%96%BD%E3%80%80%E5%A5%A7%E5%9C%B0%E5%88%A9%E4%B8%8B%E5%91%A8%E5%85%AD%E8%B5%B7%E5%AF%A6%E6%96%BD%E7%AC%AC%E4%B8%89%E6%AC%A1%E5%B0%81%E5%9F%8E 

以上係最初新聞發佈會嘅講法。政府為咗誘人去檢測,檢測陰性人士可以早一星期解禁。

但之後嘅版本唔同咗喎。話嗰段時間冇檢測人士外出戴FFP2口罩就可以(歐洲標準相等於N95)。可惜又唔清唔楚,去超市要唔要呢?

20 則留言:

  1. 喺我隔離棟都有個屬跳舞群組嘅確診者,幸好過咗2周後冇再發生多一單。不過,附近幾個屋苑都中招,我好似被病毒圍攻。

    回覆刪除
    回覆
    1. 跳舞群組=富婆=高尚住宅區=搞一爺係富一代?

      刪除
    2. 舞男➡跳舞群組➡黐住富婆➡高尚住宅區=白手富爺。💪

      刪除
  2. 奧地利再次封城,如果香港發生這事,吾知又得吾得呢?我估必定亂到七彩>_<

    回覆刪除
  3. 我覺得已經出現抗疫疲勞

    回覆刪除
  4. 王子保重龍體.....外出不要離罩呀!

    回覆刪除
  5. 聖誕節惡菌休息一日!明天再開工😂😂

    Merry Christmas 🎄

    回覆刪除
  6. 封咁多次有鬼用咩
    香港一樣通街人山人海

    回覆刪除
  7. Boxing day 又開始封城,仲要差不多一個月!! 鬼鬼人不抗議?
    HK,話收緊,昨日公園咪仍然坐滿人, 商場人山人海呀!

    回覆刪除
  8. 小心保重!
    盡量少出街。

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.