2021年2月1日星期一

繼續淘

豉油碟, €3,80. 包到好安全咁寄過嚟。

Size比想像中大。
 要斟好少豉油先見到個圖案,但係唔太清。
鎖匙套, total €1,15. 我用開嘅爛咗所以先買。

懷疑係次貨。背後整得好差。

買嚟掛門口, €1,47
呢個一樣想用嚟做裝飾,€0,92。甩咗色嘅,一定係次貨嚟。

牛油刀, €2.10. 啲窿仔可以掘出牛油絲,方便搽麵包。但係用後有殘留牛油喺啲窿仔度,嘥咗啲牛油。

€3.29, 50 塊黑頭貼。非常之平。我order咗黑色但係嚟咗白色。已經負評佢。另外佢係我用過最短嘅貼,差啲貼唔晒個鼻。

估吓呢個有乜用?

US$4,11

 €1.42.  扮router?
 €1.97, 中間有支針嘅。
十二塊 €2.64. 睇賣家嘅圖片,呢個係德國嘅發明。(當然呢啲係A貨啦)
 
 €2.34 三個嘅樽蓋。
€2.72,唔識形容。拉落去睇就知有乜用。
 
€2.57 十二條棍。
 

 €2.65, 六個
 
€2,61, 香港十二蚊店有類似嘅。
€1,59, 三個, 自家組裝。
 
開估時間>
懶人唧牙膏神器。隊支牙刷入去就得㗎喇。但係細刷頭(電動牙刷)就唔多啱用,啲牙膏跌唔啱位。

呢個嘢幫手拎住個膠袋嘅(密實袋會啱用啲)。
好多時我都要分贓。例如蔥啦. 呢度買菜唔會搭蔥㗎嘛。一買就一大紮, 點食得哂呢. 所以我會切晒蔥花放冰霜。有咗呢個嘢就唔使一邊切一邊又要用手打開個袋。

包裝寫咗係乜啦。聽講烚蛋前喺啲蛋㓤一針,啲蛋會易剝啲。

污糟襪用呢個夾夾埋一齊,直接放入洗衣機,直接曬乾。咁就唔使之後玩大配對喇。(註>奧地利人係儲滿一機衫先去洗,我通常係十幾日洗一次啦。)
呢啲樽蓋賣買係冚罐裝汽水。一次過飲唔晒可以冚住,又可保留啲氣。
但係但係,佢哋完全冚唔實。唔知係咪我呢邊汽水嘅size唔同吖,定係次貨過唔到QC/A貨。已經畀咗負評。

利用物理原理嘅水機,所以樽嘢得番咁少係流唔到出嚟的。

袋夾。夠纖型,唔阻埞。

唔喺屋企時淋花好幫手。 啲水可調校快慢滴出嚟。
呢個簡單嘅裝置我舊年夏天時喺呢邊嘅花檔,園藝店搵都冇。佢哋賣嘅係啲貴價版本。
 
呢啲蓋唔係新嘢. 舊款嗰啲要就番個圓周剪個開口。
新款可以直接剪開袋口。佢有個柄, 方便好多。又夾得實啲.
屋企有件褸只係爛咗個扣,冇奶油揼咗成件嘢吖。所以我咁樣整。
有咗呢個,靚仔好多。


22 則留言:

  1. 你買嘅野,我好少用得著!

    回覆刪除
  2. 我都有個十二枝野, 好好用

    回覆刪除
  3. 呢D林岑野。ebay 都會有得賣啦。 4歐一隻豉油碟,好貴呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. ebay 可能都係淘寶貨。
      我呢邊西人舖頭一隻碟仔都要兩歐。所以買嗰時覺得價錢OK。

      刪除
  4. 回覆
    1. 可能比正常亞洲人大?
      鼻大乜乜都大喎。

      刪除
  5. 有趣小工具幫助,
    讓事情方便佐,
    自己開心又有趣味...
    是件賞心樂事!
    :)

    回覆刪除
  6. 豉油碟out咗9世啦
    12枝封口條呢種唔好用,厚d就扣唔到,你應該買夾位平嘅,冇條坑果隻
    留蔥有個膠盒內膽有格仔梳窿
    汽水咁樣仲會有氣得你先信
    買嘢前諗下事後清潔,唔方便嘅一律唔買

    回覆刪除
    回覆
    1. 豉油碟我知出咗好耐,但係我呢邊冇嘛。
      呢款啱夾薯片。我覺得幾好。夾我有好多。
      蔥我唔係時時用,我切咗放冰箱㗎咋。
      有客到,用呢個汽水self service,好吖。
      Shopping係會失理智㗎嘛。

      刪除
  7. 你講開淘,我睇啲加拿大用品網站、超市,當成嘅價錢同淘寶個價錢係差不多架,不過是加紙價⋯⋯

    回覆刪除
  8. 如果唔係太貴都OK,十二條棍是什麼?!似顏色筆…

    回覆刪除
    回覆
    1. 夾嚟㗎。第26幅相可以睇到點夾。

      刪除
  9. 點解我覺得樣樣都好無聊好伏🤣🤣
    不如正正經經睇下eBay😂

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.