2021年2月20日星期六

金菇扒西蘭花

襯新正頭煮個賀年菜啦。 

煮呢個唔係因為要食素,只係我冇瑤柱,而可以用金菇扮吓。試吓啦。

https://www.youtube.com/watch?v=9v7uEIz_TVM

水煲滾,落鹽,糖,油。放約400g 西蘭花, 滾熟備用。

150ml 水,半茶匙香菇粉(我用雞粉),半湯匙素蠔油(我用正常蠔油),少少鹽,糖,半湯匙豉油,半茶匙老抽煲滾。一包金菇去頭去尾,切段後放落汁料煮熟。埋芡。

個樣好似,味道都好。
 

27 則留言:

  1. 王子同阿姑玩角色扮演。爽呀!

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 有雞粉真係唔係素嚟㗎。所以我一早話我唔係要食素。

      刪除
  3. 果然有食神, 一入黎又遇上食,呢味真係扮得好似, 好有過年氣氛.哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你真係次次入嚟都係關於食嘅。

      刪除
  4. 整幾隻蛋眼瞓餃咪掂晒囉,你邊識呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講梗乜呀?我真係唔識喎。唔通你又打錯字?

      刪除
    2. 蛋餃
      呢個blog有鬼,好邪😨

      刪除
    3. 🧟‍♀️🧟🧟‍♂️🧛🏽🧛🏽‍♂️🧛🏽‍♀️👻👻👻👻👻

      刪除
    4. 小農出生係信呢啲㗎喇。

      刪除
  5. 又真係幾似瑤柱,整得好靚喎

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.