2021年2月4日星期四

黑椒汁薯仔雞球

又係佢嘅食譜。佢啱食嘅嘢我都想跟嚟煮。

https://www.youtube.com/watch?v=ZjWh_7Od3xU&t=2s

 

一隻雞髀切件,一隻大薯仔切件,半個大洋蔥切件,兩粒乾蔥切絲,蒜蓉一瓣。 

醃料>少少鹽胡椒,半茶匙糖,一茶匙豉油,一茶匙蠔油,一茶匙粟粉,一湯匙酒。撈勻。落印乾身嘅雞件。撈好。醃幾個鐘。 

雞件大火煎兩面。落洋蔥,然後乾蔥蒜蓉。再落薯仔。饌酒。加水蓋過所有料。
落調味>一湯匙蠔油,一茶匙生抽,一湯匙老抽,半茶匙糖,黑椒粉。細火燜熟。最後落少少喼汁。上碟時再落幾滴喼汁同黑胡椒粉。

好港式西餐嘅黑椒汁味。好食。

22 則留言:

  1. 薯仔燜咩嘢我都鍾意,不過辣嘅就唔啱我。

    放青菜冇提升『色』喎!多餘咗。

    回覆刪除
  2. 薯仔當飯…
    果幾片菜,看得出想做個構圖,
    似紅菜頭多過菠蘿囉!?
    :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 薯仔足夠澱粉質啦。
      你唔識欣賞我啲擺盤。

      刪除
  3. 發覺你幾喜歡有汁的餸菜……

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。好似啲小炒冇乜汁嗰啲我麻麻㗎咋。

      刪除
  4. 回覆
    1. 唔跟譜煮唔到茶餐廳個味喎。

      刪除
    2. 正想咁講.....就見到毛豆講咗:P
      咁嘅菜式....阿廚神王子收埋個譜喇!

      刪除
    3. 點得㗎。唔好抌我個譜。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.