2021年2月16日星期二

睇番電視

依家又開始睇番啲英美電視節目。

呢個唧瘡節目我幾鍾意睇。台灣叫戰痘醫師。啲手術畫面冇遮冇掩夠血腥,非常吸引。 普通嘅係割粉瘤啦,脂肪瘤啦。英國都有個類似嘅節目。但係我睇德文配音版,唔知個節目英文名係乜。

Simpsons作者嘅作品。做到第三季我先知。故事背景係中世紀時代。

  唔知係咪新畫嘅呢?第一集交代咗Snoopy點入屋,Snoopy同隻雀點識。

美版一筆out銷. 依家先引入到美國。個主持窒人呀,笑話呀都幾好笑。

估歌仔遊戲節目。畀人估啲歌由金曲到流行曲都有。

有聽開英文歌嘅我幾鍾意睇。而呢個形式奧地利應該會有market, 因為電台時不時都有類似嘅估歌仔遊戲。

老人精一到星期五英國時間九點就會睇BBC Four 重播嘅TOTP(居然上星期改咗時間,miss咗).  因為呢個節目冇人擺上網,所以要睇live。我冇衛星電視,好彩有非法網站可以睇到世界各地嘅電視轉播。
年輕時香港冇得睇,依家補番數啦。依家播梗九十年代嘅排行榜。當時嘅hit歌原來好多我都遺忘咗。

新出嘅卡通。睇吓無妨。

易裝皇后選拔賽。今季最特別係有一個由女變咗男嘅參賽者,因為要搵食又要扮番女人。。。好混亂呀。
英國版同一個主持, 形式都一樣。只係啲參賽者好強英國口音囉。
新一季冇乜喜劇吸引我,只有繼續追Superstore。劇情都幾updated㗎,呢季係疫情中嘅故事。



20 則留言:

  1. Hi,,新年快樂,節目都好豐富喎!🙂

    回覆刪除
  2. 戰痘醫師我都有睇,佢幫好多人重立自信

    回覆刪除
  3. 我都有睇 Dr. Sandra Lee 架, 不過我一睇, 有人就會話好核突啦

    回覆刪除
  4. 好充實。

    我想睇新鮮事物等我緊貼社會。健康知識能應用到我身上,變得更好。

    回覆刪除
  5. 我幾十年前就鍾意睇TOTP,依家全世界樂壇都一樣,好悶,無代表作。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就幾十年前喺香港想睇但冇得睇。

      刪除
  6. 電視太多無謂廣告,我好耐已經無睇,一般都睇 YT。
    都鐘意睇戰痘醫師呢類型嘅節目(清耳結石、洗牙結石、...),清完好有滿足感 XDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢啲都係睇人放上網嘅,所以冇廣告。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.