2021年2月19日星期五

又檢測

因為有聚會,去之前又去買快速檢測工具驗吓。7歐一包。

今次買嘅係唾液測試(德文Spucktest), Made in China.

有個紙袋畀你𦧲口水(要深層,咳出嚟,三四次)。再用個吸管吸啲出嚟稀釋。

陰性。覺得撩鼻好似會準確啲。

又幫人買撩鼻哥嘅。7.90歐一包咋。平咗5歐。
重要係made in Germany(枝棒就made in China)

聚會吹水期間,聽講話喺聯合國(維也納總部)返工嘅人要接種咗疫苗先可以返office。如果未有就WFH。呢個我明嘅,聯合國咁多國籍人士。
 

22 則留言:

  1. 回覆
    1. 其實安心唔落㗎。驗咗只係證明嗰刻冇事。

      刪除
  2. 回覆
    1. 安心唔落㗎。驗咗只係證明嗰刻冇事。

      刪除
  3. 咁我公司都係唔打疫苗就要一星期自我檢測兩次,如果唔做自我檢測就要申報declare。總之唔合作就WFH。

    回覆刪除
  4. 除非日日檢測,否則都係冇乜用

    回覆刪除
  5. 我地識人, 都係因為有家庭聚會, 自己、阿仔、阿女全家去哂驗, 話無事, 於是大家聚餐, 之後就逐個中招

    回覆刪除
  6. 乜王子去的聚會好高危?!!……

    回覆刪除
  7. 盡人事、買個當刻安心!

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.