2021年3月17日星期三

Bärlauchtascherln 野蒜餃子

早幾日見英國blog友用野蒜包餃子。心諗英國已經有野蒜,我呢度相對南面一啲應該都有囉喎。所以星期一就去樹林睇睇。

老人家唔踎得耐,只係摘咗100g 。 

咁整乜呢?早前keep起報紙呢個Bärlauchtascherln 野蒜餃子食譜。整佢啦。

原食譜份量(我覺得佢唔係太準)
皮>350g 麵粉,一隻蛋,140ml 水,鹽。 搓好。用保鮮紙包住約一個鐘。
餡>100g 乾蔥或洋蔥粒,炒香,然後落150g 野蒜碎煮至軟身。撈入150g 薯蓉,300g sweet cheese (德文Topfen),兩湯匙sour cream. 鹽,胡椒,肉豆蔻調味。如果太濕可以落啲麵包糠

包好餃子後放入落咗鹽嘅滾水滾熟。撈起灑上Bergkäse芝士(比較強烈味道但又未至於blue cheese咁大味)。我要消滅屋企舊parmesan芝士所以冇買。
 好味呀。

有啲似食波蘭餃子。

21 則留言:

  1. 你真係打針打壞腦
    果頭話見人包餃子先去偷野蒜
    呢頭又話整咩,大鑊啦你!

    回覆刪除
    回覆
    1. 人哋包餃子我唔一定又整㗎嘛。摘嗰時有好多嘢想整㗎。

      刪除
  2. 回覆
    1. 季節性,係呢個時候先有。唔知你度超市有冇賣。

      刪除
  3. 一味跟食譜只要好食,人哋冇幫你計好營養,容易造成偏食。

    回覆刪除
  4. 韭菜..有些人是怕它味濃的!
    我早幾日都剛食過韭菜餃子!
    哈哈

    回覆刪除
  5. 你講野生呢家嘢,我去法國時都見人摘野生露筍呀

    回覆刪除
  6. 餃子個樣...不過,內餡最重要,好味就得了

    回覆刪除
    回覆
    1. 好難好似我咁外表同內涵都兼備。哈哈哈。

      刪除
  7. 老人家唔踎得耐.....咁有自知之明, haha XD

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.