2021年3月13日星期六

新C坑

德國連鎖藥妝店自家品牌嘅產品我見好多去德國旅行嘅人都去掃。

呢個牌子價廉物美。尤其佢嘅沐浴露, 我好鍾意佢個味。

某日見有幾款期間限定, 入貨啦(真係限定,我用過左邊嗰隻。之後想再買就冇貨喇)。右邊係最新嘅大麻味 (未開嚟用)。

(註>德國嘅藥妝產品好鍾意用外來語--英文。)

某日收到一本兒童圖書。翻譯自西班牙文。

 幾可愛。

超簡單介紹李小龍一生。 

呢啲書通常我會轉贈他人,但係我識嘅小朋友一係太大,一係太細,唔啱睇, 所以我留番嚟自己收藏。

我follow開以下呢個channel。係兩位非洲小朋友煮中菜。佢哋冇廚房,要燒柴。但係見佢哋食得好滿足,睇見都好療癒。而呢一集佢哋就冇煮飯,食自熱海底撈。

 

我鄉下仔只聽過海底撈。當然嗰盒嘢係未見過未食過啦。

某日見中超有賣喎。揀咗伏味唔太濃嘅番茄小酥肉(普通話幾時講番茄,幾時講西紅柿嘅呢?)。8.90歐一盒超貴。維也納平平地買個外賣都係呢個價錢㗎咋.

個兜好大。但係食物部分只係白色兜。內裡有粉絲,湯底,肉,蔬菜,自熱包,餐具。
自熱包放入水。好快就聽到水滾聲。煮15分鐘有得食。啲湯真係夠熱。蔬菜爽口。味道OK。

盒嘢真係好唔環保。黑色外兜係完全乾淨。我留起佢用嚟種嘢。

兜嘢有肉,包裝冇代理嘅貼紙,又冇德文, 疑似係非法進口歐盟。

突然想知香港賣幾錢啦。。。百乜惠乜嘅網上超市都冇賣。。唔通含有香港唔批嘅添加劑?淘寶就賣約人民幣35。

20 則留言:

  1. 好特別嘅髮香!

    都咁耐,佢仲有人識?

    佢哋煮中菜叻過我!

    回覆刪除
    回覆
    1. 體香添。
      應該都有嘅。
      佢哋仲識拋鑊。

      刪除
  2. 我都係見有網友淘寶買,我就未見過邊處有賣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實食過普通杯麵又平,又快過佢。

      刪除
  3. 講真, 我唔會食呢D野啦

    回覆刪除
  4. 我在倫敦食過一次真正的海底撈,但沒有下次。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係咁差?我呢個湯底都唔可以話好味。

      刪除
  5. 自熱即食火煱,有咗好多年,我都食過,麻辣味道可以,配料都喺一般,我自加午餐肉……正。
    海底撈哩幾款,香港各大起市有售,包括吉之島亦有,大約HK$60~70,有得賣咗幾年,通常都喺冬天先有售。

    仲有喺內地老北方人先叫西紅柿,內地其實而家大都叫蕃茄,唔好咁out。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢款自熱即食火煱,味道OK啦。唔可以話非常好食。
      語言少用就會唔update㗎喇。

      刪除
  6. 有英文睇才識睇,如果只有德文真係唔知是什麼~~~

    回覆刪除
  7. 看來飛哥除了拍片呃like外都係真心對這兩位非洲小朋友好嘅,不過如果幫那位男孩子再改改名會好一啲。始終猴子猩猩之類來形容黑人都係冒犯

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該係真心對佢哋好.
      佢用另一個"候"。但聽落都唔係咁好.

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.