2021年3月24日星期三

Polish mushroom soup (Zupa Grzybowa Wigilijna)

波蘭友人送咗啲鄉下手信野菇乾過我。 原本唔知煮乜好。見以下個食譜,啱晒。

https://www.polishyourkitchen.com/polishrecipes/polish-christmas-mushroom-soup-zupa-grzybowa-wigilijna/

份量>30g 野菇乾用1.5杯水浸軟後隔水。菇菇水再隔走啲沙,備用。 

六杯菜湯(自己煲用西人菜湯材料包), 六粒allspice(德文Piment),六粒黑胡椒,三塊月桂葉,鹽, 野菇, 菇菇水煲滾。最後落兩湯匙牛油,兩湯匙忌廉。

我只係煮咗一半。好香菇味。

可能各家嘅煮法唔同。波蘭友人煮嘅杰身啲。

註>啲菇係切成一片片,然後焗乾。


 



16 則留言:

  1. 西湯我要杰嘅。

    夠香嘅可以野菇炆蠔豉豬腩肉。

    回覆刪除
  2. 我都喜歡杰D,點面包來食。

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 想補番上去畀你睇吓,但係依家upload唔到。聽日啦。

      刪除
  4. 菇菇湯一定又香又好味
    肥人第一次聽除左乾冬菇,仲有其他乾菇菇呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係嚟到呢邊先知仲有其他乾菇。

      刪除
  5. 我覺得乾的菇菌類,比新鮮的更有味道......

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.