2021年3月19日星期五

米紙再有新食法

又見到米紙嘅食法。揀咗啲吸引嘅去跟啦。

https://www.youtube.com/watch?v=p1wLt8rCgk0


甜食:古力,椰子 (5分35開始)
原食譜係>米粉用椰奶煮熟。米紙沾水,放上香蕉,蘋果,乾果碎,米粉。捲好,浸一浸啲椰奶,灑上椰絲。淋啲古力。

我因為唔想食蕉, 心諗泰國有芒果糯米飯, 用芒果應該都夾。於是去買罐頭芒果。
而我啲椰奶因為被啲米粉索晒,所以就咁碌啲椰絲喺面。古力又唔知點解煮唔溶,變咗一粒粒。
味道OK嘅,但唔係我飛佛囉。未必有下次。

Maki  (6分45開始)

米紙可以當紫菜咁用。

整呢個係因為整之前個gimbak時剩咗啲料但又用晒啲紫菜。天意要我試試。

 想賣相好啲可以喺頂頂位置放啲葉先捲(我就冇嘞)。


 

16 則留言:

  1. 未玩厭米紙? 陸續有嚟?

    回覆刪除
  2. 你浸下d精華液當面膜敷啦
    你d後遺症冇哂啦?咁打第2針係咪又要嘔多次呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 你係咪送啲精華液我先?
      噚日完全冇晒啲後遺症. 唔知第二針又會唔會係咁。

      刪除
  3. 我覺得包香蕉, 朱古力, 再炸, 會幾好味 (全憑想像)

    回覆刪除
  4. 為左包米紙,都要搵好多食譜消滅佢。 我就無耐性喔。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似我之前講,唔想次次都整春卷咁悶。

      刪除
  5. 回覆
    1. 仲未呀。如果見有其他特別嘅食譜會即試。

      刪除
  6. 試下包生菜包蝦呀...簡簡單單但味道都不錯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪即係越南春卷。就係唔想整佢嘛。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.