2021年3月21日星期日

示威

噚日維也納又有反防疫措施,反政府示威。 已經唔係第一次。

但係今次玩突襲,發起人只喺last minute喺社交媒體公佈集合地點同細節。當然呢個示威係冇不反對通知書啦。

因為我住比較市中心,示威時好多時都會聽到警方直升機聲。但係呢日不停喺我頭上打轉。

突然喺街口傳出叫口號嘅聲音。一睇,原來突襲我呢度。

啲人走哂出馬路(週六交通冇咁忙)。
呢班示威者當然係冇社交距離,冇戴罩啦。
向市中心邁進。
一個警察都冇。

 

21 則留言:

  1. 冇破壞傷人算係和平示威,我接受呢種表達方式。

    有警察會有暴力傷人場面,突襲免傷和氣係好架。

    回覆刪除
  2. 疫情無改善,市民又唔配合戴口罩,示威又可以改變乜嘢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 攞番原本嘅自由囉。

      刪除
    2. 接種咗疫苗先再講喇

      刪除
    3. 啲人唔係咁諗呢。
      另外執政黨唔想失勢,依家第三波疫情都唔敢再封城。

      刪除
  3. 回覆
    1. 有呢班人喺度,疫情都唔會消失。

      刪除
  4. 你個邊都要有不反對通知書?

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇咗警方網頁,不反對通知書正確一啲係要知會警方。遊行開始前最少48小時要書面通知。

      刪除
  5. 昨天倫敦,今日我這邊市中心都係。

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇新聞,歐洲好多地方都有人示威。

      刪除
  6. 尋日倫敦咪又係有D膠人,遊行示威,反戴口罩,反打預防疫苗囉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有呢班人喺度,疫情都唔會消失。

      刪除
  7. 有呢班人喺度,疫情都唔會消失。

    回覆刪除
  8. 其實我真係唔明,防疫措施政府唔做,大家都要做,點解要反呢?!!

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.