2021年3月15日星期一

Folded Gimbap

呢個folded gimbap喺yt見人post, 本來都冇諗住整。之後見呢位blogger都整,咁我又跟吓潮流啦。

https://www.koreanbapsang.com/folded-kimbap-or-gimbap/

 

材料都幾隨意。我有麻油,飯素撈過嘅飯啦, 魚腐啦,蛋皮啦,泡菜啦,沙律菜啦。

紫菜喺中間剪到中間。放好材料後對摺再對摺。

因為啲飯相對正常gimbap少好多,唔夠飽肚,呢個玩過就算。

20 則留言:

  1. 快手啱我追求劃時代速度嘅人。類三文治夾法

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 係呀。你嘅韓式dinner可以考慮喎。

      刪除
  3. 在網上我也看過這個做法!
    好似幾容易做咁...

    回覆刪除
  4. 果然系行動派,咁快就實行...
    我仲“唸”緊 XDD

    回覆刪除
  5. 要集齊咁多材料都唔易~~唔太方便!!

    回覆刪除
  6. 韓式野我麻麻...日式like多D...哈哈!

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.