2021年3月20日星期六

北菇滑雞煲仔飯

見好耐冇買過臘腸食,咁就整呢個北菇滑雞煲仔飯啦。

https://www.youtube.com/watch?v=1-7OjH59f30

五六隻冬菇浸好後切半,用一湯匙豉油,少少粟粉,一湯匙蠔油,少少油醃。

一煲凍水放一條臘腸,煲到滾就熄火。撈起備用。

一隻雞髀切件,洗清血水後印乾。兩片薑片切條,蔥花,芫荽,一湯匙酒,半茶匙鹽,一湯匙豉油,一湯匙蠔油,胡椒,半茶匙糖,一茶匙粟粉醃三十分鐘。之後落一湯匙油撈勻。

煲仔飯豉油>慢火爆香三粒乾蔥,蔥花,芫荽。轉大火饌,加12湯匙水。然後落三湯匙豉油,三湯匙老抽,一湯匙蠔油,一茶匙糖。兜嘢一滾起就熄火。

一碗米,一碗水。飯未熟時落雞,菇,臘腸。食時淋啲豉油。

我。。。邊有煲仔吖。於是用個易潔煲煲一大煲食幾餐。可能太貪心面頭落咗好多料。啲飯熟咗雞仲未熟。因為怕煮燶啲飯,所以我將所有面頭嘅料夾起另外用煎pan煎熟。最後變咗碟頭飯。有啲啲飯焦㗎。

好味道,但係我唔記得咗香港呢個飯應該係乜味。話唔到畀大家知似唔似。

26 則留言:

  1. 鬼鬼會唔會識得欣賞煲仔飯?
    寒冷時食更正。
    人哋放咗子條菜芯架!

    回覆刪除
  2. 忙左幾個星期無黎, 一入黎又係遇上食, 果然有食神.
    香港呢個好味架, 我都好like架,睇你既也好似不錯喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 行過食肆聞到飯焦香好吸引㗎。

      刪除
  3. 今日新聞
    唉!又見到維也納因疫情大示威

    回覆刪除
  4. 下次你可以用pan煎一煎啲雞先放落去。
    你哋臘腸樣子怪怪地。

    回覆刪除
    回覆
    1. 下次試吓煎咗先。
      Made in 法國嘅。唔太乾身。

      刪除
  5. 我早排都試雞煲,不過無飯顧少樣😅 另外我都無煲仔⋯⋯😆

    回覆刪除
  6. 掌聲鼓㔝!
    你d臘腸係邊處產品呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 法國出㗎。應該係啲越南裔嘅生產商。

      刪除
  7. 臘腸要先煲到滾? 唔係呀? 用滾水浸下,或淥下就得。

    回覆刪除
  8. 臘腸? 真係架?
    肥人左望右望...都以為係雞仔腸仔.. 要驗下眼 >_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈.法國出嘅,有臘腸味,但口感有啲啲唔同。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.