2021年3月14日星期日

曲奇皮蛋撻

整撻我次次都失敗。最近睇咗一個整雞批嘅視頻。學咗啲技巧。於是想整蛋撻練習吓先。
https://www.youtube.com/watch?v=y1TGS_OUvqk
六個份量 ( 食譜份量都好準吓)
撻皮: 75g 麵粉,  10g 粟粉,  40g 牛油, 25g 糖, 20g 蛋 (我呢邊嘅係約半隻蛋), 少少鹽 
蛋漿: 70ml  熱水 , 25g 糖,  55ml 花奶 (因為要特登去亞超先有,我只係用全脂奶), 一隻蛋, 少少
牛油先放軟身後,同所有其他搓好,分六份,慢慢用指公壓落撻模(皮高過模約0.5cm),然後雪一個鐘。 
熱水加入糖同鹽,加奶,拌勻. 打好隻蛋,倒落奶水。蛋漿過篩,雪一個.
啲料回溫後,皮底㓤窿。加入蛋漿(八成滿),放焗爐較低處, 180度焗10分鐘,之後如果個餡未熟,蛋撻轉至較高位置,再焗。
脫模時只要倒轉捏吓個模就會甩出嚟。 
美中不足係個餡我覺得唔夠甜。
呢次成功嘅經驗,終於有信心整其他撻喇(好快已經整咗第二次)。

 

24 則留言:

  1. 係咩成功技巧挽回自信心?

    回覆刪除
  2. 好成功!
    好似個皮可以再燋香些??

    回覆刪除
  3. 賣相好好,曲奇餅皮好食~~

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.