2021年3月26日星期五

花生酥

話說Nikolaustag(每年12月6)嗰時買咗包花生應吓節(類似聖誕老人嘅人物,呢日會送啲堅果,柑畀乖嘅小朋友)。 食花生我其實唔係太好。包嘢食極都仲有。見呢個食譜,啱晒啦。

https://www.youtube.com/watch?v=2_buPCkQf2o&t=9s

約廿塊

50g 花生碎,100g 花生醬,60g 食油如花生油,30g 糖,30g 糖霜,少少鹽,150g 麵粉。 搓好。分約廿份。

喺每個粉糰上放半粒花生。搽上蛋液。焗。

我低低地,將花生同花生醬嘅份量調轉咗。但係出嚟嘅花生酥都好好食。

16 則留言:

  1. 有益堅果花生係我每日必食。
    我好精明喺藥材舖買$12/斤剝殼帶紅衣花生好抵食。
    你咁大陣象加工食品,我好簡單用幾分鐘叮脆已經好咬口。
    食有衣嘅係因為花生衣有抗氣化花青素,防衰老、防癌。

    回覆刪除
    回覆
    1. 落吧飲酒會有兜小食混合花生蝦條提子乾,你咩淨揀蝦條食囉?

      刪除
  2. 花生,花生醬,花生油我都鍾意。特別係香港的鹹脆,和南乳花生

    回覆刪除
    回覆
    1. 南乳花生好耐冇食過喇。有啲懷念。

      刪除
  3. 自己整真好心機
    花生製品我就一般喇
    通常都是喺食曲奇,西餅多

    回覆刪除
  4. 我都麻麻地食花生,但都會食花生醬

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.