2021年3月12日星期五

啤梨菠蘿炒蝦仁

原來某雜誌嘅yt頻道好似每日都有三餸一湯嘅食譜。仲要係中英對照,方便啲遮遮跟住煮。

見其中一個好似啱我食,整吓啦。

 https://www.youtube.com/watch?v=4s9iGbcMF-c

一個未熟透嘅啤梨去皮切粒,用水浸住。一罐菠蘿切件(睇片好似係細罐嘅)。

200g 蝦印乾。用鹽,胡椒撈撈。

一茶匙豉油,少少菠蘿汁,一茶匙糖,一茶匙粟粉撈勻備用。

蝦落鑊炒兩分鐘,加生果,落汁料。

煮嗰時先發現屋企嗰罐唔係菠蘿,而係荔枝。之前煮過荔枝炒牛肉覺得唔錯。用荔枝代替菠蘿應該都好味。 

我用咗半碗罐頭汁,用嚟撈飯啱啱好。呢個配搭好好味。

20 則留言:

  1. 甜甜酸酸幾好味。
    不過,我唔多鍾意咁多汁!

    回覆刪除
  2. 撈汁好好味,不過我怕肥、唔健康。

    回覆刪除
  3. 咁多汁既?以為你煮湯呢!

    回覆刪除
  4. 我鍾意用生果焗蛋糕,但唔會用來煮餸。

    回覆刪除
  5. 阿厨神王子.....呢個冇譜啦:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 要呀,我冇諗過啤梨可以用嚟煮餸。

      刪除
  6. 夏天時冇乜胃口,呢個餸幾啱...

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.