2021年3月31日星期三

𠺘口檢測

維也納政府喺3月26開始提供另一款免費病毒測試渠道。我覺得可能會準確啲,因為要交去化驗所的。

首先要喺官網度單撈個吧曲。

然後喺呢間藥妝店最多免費攞四盒檢測工具。 (原來係五歐一盒)

紙盒裝住。
Made in Austria
入面有說明書,膠袋,鹽水,試管,飲管,護墊。

因為呢個檢測係官方認證可以拎去髮型屋之類嘅冇病證明。所以要喺化驗所嘅網頁登記,成個檢測過程要喺webcam前面做。

首先要喺webcam前show你個身份證同pack嘢嘅serial number。然後用鹽水𠺘口一分鐘(鹹過我煲嘅湯)。之後用飲管𦧲啲鹽水落去樽試管度。

封好,包好。裝返入盒。

交去呢間藥妝店所屬集團嘅超市或藥妝店嘅收集箱。如果喺朝早九點前交,24小時內會電郵通知檢測結果。而檢測結果由做檢測嗰刻開始72小時有效。

我因為過咗佢當日收樣本嘅時間,所以等咗超過24小時先有結果。(化驗所網頁係多國語言)

另外一個電郵畀你單撈正式嘅化驗報告(有德文同英文)。

報告上有你登記嘅名,地址,出生日期,性別,醫保號碼,做咗邊種檢測,檢測結果。



因為我係無證人士(會另開一篇講),所以只用咗電郵登記, 檢測過程唔使開cam。

而檢測結果唔可以拎去飛髮用(但係我個報告有齊啲資料個喎)。

19 則留言:

  1. 唔剪做長毛王子,去結紮。😀

    回覆刪除
    回覆
    1. 太子跪喺人哋大腿前伸XX,猛力搖頭晃腦,最後爆X。

      刪除
    2. 你呢個填充題我唔識啊,老師!

      刪除
  2. 都幾方便,又容易做!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都算方便,間藥妝店都幾近屋企。

      刪除
  3. 回覆
    1. 方便唔使喺藥房,檢測中心排隊囉。

      刪除
  4. 我一直覺得自己檢測不夠準確。

    回覆刪除
  5. 又要單撈又要視像,未必個個老人家都識~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 老人應該已經接種咗疫苗,應該唔使再check。

      刪除
  6. 做咁多有咩用,又係邊度都冇得去

    回覆刪除
  7. 你呢種方法檢測也算易做了.

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.