2021年3月23日星期二

速遞

 呢個我想講好耐㗎喇。但係次次都有個速遞員喺度,影唔到相。

兩間國際性速遞公司(黃色同啡色嗰兩間)都有呢啲腳踏速遞車。我覺得幾好㗎,環保嘛。對速遞員亦方便,唔使搵泊位。㗎車放喺行人路就可以。唔知香港有冇呢?
 

21 則留言:

  1. 香港冇見過呢款車!
    我果區送外賣的,我見很多都係用單車!

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 我見速遞員係用腳踩,唔知有冇電動幫吓腳。

      刪除
  3. 回覆
    1. 我見速遞員係用腳踩,唔知有冇電動幫吓腳。

      刪除
  4. 我見過呢度有D地方嘅郵差係踩單車

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 呢度馬路單車汽車同在。唔會有人投訴阻礙交通。

      刪除
  6. 睇落...都幾大部...
    香港路窄人多,
    都幾難有得用這類車咯...
    在香港送外賣多是電單車,
    速遞公司就...貨車+步兵+自取商舖+商場locker...
    :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係幾大架㗎。香港人多路窄冇可能有呢啲車。

      刪除
  7. 回覆
    1. 香港人多路窄冇可能有呢啲車。

      刪除
  8. 香港人時間緊迫唔可以畀個送件員慢慢踩,兼且香港地方淺窄,擺架車在行人路又畀人投訴~~~

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.